BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Awas ada CCTV

Tuesday, May 17, 2011

Min -Love Story

"Setiap orang hanya ada 1 Kisah Cinta.",by Film Mujse Dosti Karoge
Betulker?saya pon tidak tahu kerana bg saya cinta pertama saya adalah Kisah Cinta Yg x Kesampaian.
Sungguh sakit bila cinta x berbalas.
hehe..Memalukan betulkan??

Selepas dah x berhubung lagi semenjak tggal 20/8 (mesti dia x ingat) Air mata  menjadi teman setia.Semuanya tanpa dirancang dan saya percaya atas kuasa Tuhan.Bulan puasa,yer bulan puasa.Dapat mesej ***** Terus x dpt tdur.Ingat lg mcm mana adik saya pndang saya masa tu..Nk menangis x mampu sbb masa tu tgh sakit..
Msj tu membuatkan saya sedar Qada& Qadar yg walau mcm mane pon saya ngn dia xdpt lg bersama.Cukuplah 3 tahun saya asyik berendam air mata  kerana dia.Kali ini saya dh x mampu lg..Terima Kasih ats semua kebaikan dan persahabatan awk.
walaupon saya x tahu ape yg awk ceritakan tentang saya kpd kawan2 awk.Saya malu..malu sgt..

Jangan tya saya sebab apa saya suka n sayangkan awk sbb saya xder jawapan utk tu.Yg saya tahu saya sgt syg awk masa tu.Saya tahu lepas kita dh x berhubung awk tya sahabat baik saya "Kenapa saya suka awk?""Awak rasa awak x baik pon,biasa jer"Npe saya syg awk.?"

saya pon x tahu kenapa.Bukan sbb cinta tu buta..Tp,sbb saya yg buta sbb cinta.Saya tahu..
Saya ingat lg mcm mana kwn2 saya semua ada di sekeliling saya saat awk dh xder  disamping saya.
Macam mana sorg kwn saya paksa saya koyakkan gmbr awk.
habis dia buka purse saya n lptop saya cari gmbr awk.
Dia cakap"ko,kalo x delete lg gmbr ni..siapko" hahaha..
bersemangat btul kwn sya tu..=p

Tp jgn rsau,saya ada backup hihi.Tggu sampai seseorang mengganti tempat awk di hati saya.Saya akan delete smua gmbr tu.Saya Janji.Lgpon x guna gk smpn kenangan yg menyakitkan.Saya nk yg manis jer..=)
Masa saya dh decide x nk hadir lg dlm hidup awk,ada juga saya terdgr ayt2 xsedap d dgr dr kwn baik saya sndri..
Bygkan perasaan saya masa tu.Betapa sakitnya.Tp biarla..Hanya Tuhan Yg Tahu segalanya.Dan awk pon tahu kebenarannya.

Kesian ayh saya..dia xthu pon cerita ni.Tahu2 dia tgk ank dia hmpir pengsan dan menangis teresak2 dlm kereta..Ingat lg dia cuba pnggil nama saya bila air mata saya x henti2 menangis tnpa bercakap sepatah pon.
Saya tahu dia takut.Dia takut ank dia yg sulung ni jd mcm adik saya yg tgh sakit masa tu..kesian ayah.Yamin mintak maaf...

Sekarang tggal lg 2 hari utk ckup 9 bulan saya dh x cntact awak.Saya harap awk bahagia tanpa saya.Ikhlas sejauh mana saya marahkan awk..Awk tetap org yg pernah buat saya bahagia.Jadi saya redha dgn semua ni..
Ikhlas dr,Princess min buat puteraku suatu masa dahulu =)

p/s-Jangan risau sekarang saya sudah belajar melupakan awak  =_="








Mujse Dosti Karoge? -sudikah kau berkawan denganku?-

0 comments: