BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Awas ada CCTV

Monday, May 16, 2011

Cinta Itu Persahabatan

Pernah dengar ayat ni??xpernah..?ok, tgk gambar ni..



Ok,dh ingat sekarang?

Aah..dari filem "Kuch-Kuch Hota Hai" kan..Yer.Filem hindi yg menjadi kegilaan pd era  90-an dlu..Bestkan filem ni.Tp,1 jer ayat dlm filem ni yg melekat sampai hari ni dlm kepala aku."Pyar is Dosti" "Cinta itu Persahabatan"

Yer..korang mgkin fikir aku tiru ayat filem ni..Mmg aku tiru ayat filem ni.Itupun selepas aku memikir byk kali tentang ayat ni.Mulanya serius aku x setuju ngn kata2 ni,sampailah  1 saat aku percaya ianya benar & x mustahil...

Sebab ape aku yakin semuanya benar?Itu biarlah menjadi Rahsia Hati Saya .Tetapi itu x mustahil dan boleh berlaku.Believe me..
Menjadi sahabat membuatkan kita knal hati budi masing2 dengan lebih mendalam..Kdg2 menceritakan sesuatu lebih mudah kepada sahabat berbanding kepada keluarga sendiri.Ingat..sahabat tidak sama seperti kawan.Itu kata Ustaz saya..So,renung2 kan.Cuma bila bersahabat dengan berlainan jantina.Hati2 lah..mgkin pertanyaan ini akan muncul."Tidak pernahkan persahabatan ini bertukar menjadi cinta?" saya tinggalkan persoalan disini..=)




Dosti Karoge? -sudikah kau berkawan denganku?-

0 comments: